Sprzedaż jako sposób tworzenia wartości dla Klienta

W czasie warsztatów uczestnicy przepracują następujące treści:

  • „Produkt – Cecha – Zaleta”? Czym dzisiaj kierują się Klienci przy decyzjach zakupowych?
  • Marketing 3.0 – czyli kreowanie aktualnej i przyszłej wartości dla Klienta.
  • Zaufanie jako podłoże do budowania relacji z Klientem.
  • Właściwe rozpoznawanie potrzeb Klienta: empatyczne słuchanie i trudna sztuka zadawania pytań.
  • Tworzenie wartościowej perspektywy dla Klienta jako kluczowa umiejętność sprzedażowa.
  • Przekonywanie bez argumentowania – czyli skuteczny sposób oddalania obiekcji.
  • Kropka nad „i” – czyli efektywne sposoby domykania sprzedaży.
  • Kiedy koniec staje się początkiem – czyli strategia budowania długofalowej relacji.


    Zapytaj o to szkolenie

    1

    * Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w celu odpowiedzi na przesłane zapytanie. Oświadczam, że zostałem poinformowany o tym, że podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do wysłania zapytania; administratorem danych jest firma Business Factor Joanna Malec z siedzibą przy ul. Kobierzyckiej 10, 52-315 Wrocław; oraz że przysługuje mi prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

    * - pola wymagane