- Napęd Hybrydowy – wsparcie warsztatowe
- Hybrydowe rozmowy zespołowe – właściwa komunikacja jako krwioobieg życia zespołu
- Znaczenie i siła różnorodności w zespole, czyli nie wszystkim niemiłe, co Tobie niemiłe
- Zespół na hybrydzie – nowa organizacja, nowe rutyny
- Hybrydowe przywództwo – postawa i kompetencje lidera efektywnie wspierającego zespoły hybrydowe
- Myślenie krytyczne – jak nie dać się wciągnąć w bańki informacyjne
- Online Factor – wsparcie pracy zdalnej i zespołów rozproszonych
- Rezyliencja – czyli zdrowa odporność psychiczna na etap zmiany w biznesie
- „Higiena cyfrowa” czyli jak zarządzać pracą online – wielością i natłokiem informacji
- Trener zdalny do wszystkiego! – Transformacja sposobów pracy trenerów wewnętrznych do prowadzenia warsztatów on-line
- Prezentacje i prowadzenie spotkań online
- DIGITAL AWARENESS
- Z zimną głową w gorących czasach – o sztuce podejmowania lepszych decyzji managerskich
- NO PROBLEM ?! Jak właściwie definiować problemy oraz jak przejść od wyzwania do realizacji. Podpowiedzi z najnowszych badań naukowych.
- Continuous feedback – czyli komunikacja w zespole zdalnym
- Jak budować zaufanie w rozproszonym zespole
- Jak zwiększać poczucie odpowiedzialności w zespole i koncentracji na celu w dobie zdalnego zarządzania
- Jak prowadzić efektywne zespołowe spotkania twórcze online
- Jak efektywnie pracować zespołowo, omijając rafy pracy zdalnej – warsztat facylitacyjny dla całego zespołu
- Peer coaching (coaching koleżeński) jako technika zarządzania rozproszonym zespołem
- Narzędzia online dla twórczej pracy zespołu
- Human Factor
- Nowoczesny trener – świadomy, zdalny, medialny
- Personal Leadership – buduj swoją skuteczność
- Moja motywacja – jak zostać Mistrzem i inspirować innych
- Budowanie i efektywne zarządzanie marką osobistą w kontekście organizacji
- Etykieta biznesowa, czyli mój wizerunek w biznesie
- Białe piaski Bali – czyli kontrolowanie emocji w stresie
- „Jak zostać królem” – czyli sztuka wystąpień publicznych
- Team Factor
- Dzień Świstaka – czyli ile razy musisz zabłądzić, żeby dotrzeć do celu
- Kaczka Archimedesa – zwiększanie twórczego potencjału w zespole
- Współpraca międzykulturowa – czyli droga do biznesowej skuteczności i satysfakcji
- Komunikacja rozwijająca zespół, czyli sztuka odważnego feedbacku
- Inteligentny zespół – o roli emocji w budowaniu porozumienia
- Zorientowani na rezultat – czyli jak tworzyć zaangażowany zespół?
- Managing the Human Factor
- Współpraca serca i rozumu – czyli skuteczny lider w czasach niepewności
- Nowy lider na nowe czasy – warsztat dla świeżo mianowanych managerów
- Lider godny zaufania – czyli jak wygrać zaangażowany zespół
- Efektywna komunikacja narzędziem w ręku skutecznego szefa
- Skuteczny lider w zmianie
- Budowanie zaangażowania w zespole
- Poza strefą komfortu – o elastyczności i managerskiej improwizacji
- Customer Factor
- Technology Factor
W czasie warsztatów uczestnicy przepracują następujące treści:
- Uczestnicy zrozumieją na czym polega nawiązywanie dobrego, empatycznego kontaktu z teleklientem.
- Drogą symulacji rozmów telefonicznych przećwiczą słuchanie i konstruktywne reagowanie na sygnały płynące od Klienta.
- Zyskają szansę wyjścia poza codzienną rutynę, zwiększyć swoją skuteczność oraz komfort psychiczny podczas rozmów z teleklientami.