Budowanie wiarygodności i pozytywnej relacji z Klientem podczas rozmowy telefonicznej

W czasie warsztatów uczestnicy przepracują następujące treści:

  • Uczestnicy zrozumieją na czym polega nawiązywanie dobrego, empatycznego kontaktu z teleklientem.
  • Drogą symulacji rozmów telefonicznych przećwiczą słuchanie i konstruktywne reagowanie na sygnały płynące od Klienta.
  • Zyskają szansę wyjścia poza codzienną rutynę, zwiększyć swoją skuteczność oraz komfort psychiczny podczas rozmów z teleklientami.

Zapytaj o to szkolenie

1
* Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w celu odpowiedzi na przesłane zapytanie. Oświadczam, że zostałem poinformowany o tym, że podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do wysłania zapytania; administratorem danych jest firma Business Factor Joanna Malec z siedzibą przy ul. Kobierzyckiej 10, 52-315 Wrocław; oraz że przysługuje mi prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
* - pola wymagane