Design Thinking – metoda kreowania wartości dla Klienta

W czasie warsztatów uczestnicy przepracują następujące treści:

  • Klientocentryczne metody pracy – ich cel i charakter.
  • Empatyzacja jako kluczowy moment procesu – ćwiczenia z wykorzystaniem właściwych dla projektu narzędzi (persona, mapa empatii, wywiady).
  • Najlepsze sposoby definiowania problemu (np.: technika 5 WHY, unikanie pułapek myślenia).
  • Generowanie pomysłów – nauka narzędzi.
  • Sposoby tworzenia prototypów.
  • Etap testowania i gotowość na ciągłe udoskonalanie
  • Umiejętność prezentowania wypracowanych rozwiązań.
  • Główne wyzwania wynikające ze stosowania Design Thinking.

Zapytaj o to szkolenie

1
* Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w celu odpowiedzi na przesłane zapytanie. Oświadczam, że zostałem poinformowany o tym, że podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do wysłania zapytania; administratorem danych jest firma Business Factor Joanna Malec z siedzibą przy ul. Kobierzyckiej 10, 52-315 Wrocław; oraz że przysługuje mi prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
* - pola wymagane