Empatyczna sprzedaż, czyli zadowolony Klient wraca

W czasie warsztatów uczestnicy przepracują następujące treści:

  • Uczestnicy przećwiczą wywoływanie pozytywnego pierwszego wrażenia – sztuka otwierania kontaktu.
  • Zyskają świadomości własnej postawy w kontakcie z Klientem (moja mowa ciała, sposób mówienia).
  • Poznają i przećwiczą sposób komunikacji wspierający budowanie zaufania Klienta.
  • Poznają komunikacyjne sposoby budowanie długofalowych relacji z Klientem.
  • Przećwiczą właściwe sposoby reakcji w sytuacjach trudnych.


    Zapytaj o to szkolenie

    1

    * Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w celu odpowiedzi na przesłane zapytanie. Oświadczam, że zostałem poinformowany o tym, że podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do wysłania zapytania; administratorem danych jest firma Business Factor Joanna Malec z siedzibą przy ul. Kobierzyckiej 10, 52-315 Wrocław; oraz że przysługuje mi prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

    * - pola wymagane