Jakość obsługi jako proces komunikacji z Klientem

W czasie warsztatów uczestnicy przepracują następujące treści:

  • Zdobywanie uwagi Klienta przez świadomą komunikację wizualną oraz profesjonalny poziom prezentowania usług/produktów.
  • Jak Cię widzą, tak Cię piszą – czyli efekt wzmacniania reprezentowanej marki przez profesjonalny wizerunek własny.
  • Wsparcie Klienta jako narzędzie budowania jego zaangażowania – empatyczne metody komunikacji, relacja oparta na zaufaniu.
  • Standaryzacja czy improwizacja? – jak zrobić dobrze jedno i drugie i czym kierować się przy wyborze.
  • Wejdź w buty Klienta! – doskonałe podłoże dla dodatkowej sprzedaży.
  • Empatycznie czy efektywnie – o dylematach doradcy Klienta.

Zapytaj o to szkolenie

1
* Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w celu odpowiedzi na przesłane zapytanie. Oświadczam, że zostałem poinformowany o tym, że podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do wysłania zapytania; administratorem danych jest firma Business Factor Joanna Malec z siedzibą przy ul. Kobierzyckiej 10, 52-315 Wrocław; oraz że przysługuje mi prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
* - pola wymagane