Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników w zakresie wiedzy i umiejętności do stworzenia i zarządzania marką własną, w kontekście marki organizacji.
Dzięki warsztatowi uczestnicy:
- Dowiedzą się czym jest marka, dlaczego ją budujemy, czy jest potrzebna i kiedy.
- Dowiedzą się, co jest istotą i co składa się na markę osobistą (social media, SEO, networking, rozwój kariery, PR i konferencje).
- Poznają narzędzia przydatne w identyfikacji, zaplanowaniu i budowie swojej własnej marki – „personal brand map/brandbook” (jako zapis wyznawanych przez właściciela wartości, cech osobowości, kluczowych atrybutów).
- Zaplanują punkty styku marki organizacji i marki osobistej.
- Poznają wybrane trendy komunikacji takie jak: autentyczność, transparentność, zaangażowanie, storytelling.
- Poznają narzędzia przydatne do identyfikacji, zaplanowania i budowy wspólnych działań (marka osobista & marka organizacji), a więc narzędzia monitoringu internetowego, identyfikacji trendów, analizy słów kluczowych.
- Dowiedzą się, jak internet zmienia komunikację i zarządzanie marką (wybrane elementy „growth hacker marketing’).
- Przygotują plan kluczowych elementów marki osobistej w kontekście komunikacji i celów marki korporacyjnej.