ZAPRASZAMY NA WEBINAR
7.12.2021
10.00 – 11.45
Napęd hybrydowy – czyli jak zadbać o zespoły funkcjonujące w nowych modelach pracy
Wróciliśmy do biur, najczęściej w modelu hybrydowym. Jesteśmy w trakcie wypracowywania nowych rutyn, często metodą prób i błędów. Na co stawiać, a czego unikać, żeby organizacja ta była dla ludzi jak bardziej zrozumiała i sensowna?
Mamy dla Ciebie kilka podpowiedzi. Zapraszamy, przyjdź po pigułkę wiedzy, refleksję i kilka tipów, które można zastosować od zaraz!
Trzy wystąpienia należeć będą do trzech energetycznych trenerek, a równocześnie praktyków biznesu, wspierających zespoły
w ich codziennych zmaganiach.
Cisza na spotkaniach zdalnych – zespół niezaangażowany czy niehomogeniczny? Jak spożytkować wiedzę o różnorodności.
Sprawy dnia codziennego mogą urosnąć do rangi problemu, gdy się nawarstwią. W zetknięciu z innym człowiekiem w naszej głowie pojawiają się opinie o jego emocjach i postawach – zbudowane głównie na wyobrażeniu. Upływający czas tylko te opinie w nas umacnia. Czasami warto przerwać ten łańcuch domysłów. Zacząć świadomie budować własne wyobrażenia lepiej rozumieć czyjeś nastroje i potrzeby. Różnimy się. Czas się odkleić od tego, co moje i wejść w buty innej osoby. Może to pomóc zrozumieć, czemu np. na spotkaniach zdalnych czasem panuje cisza.
Pomyśl o myśleniu… czyli praktycznie o krytycznym myśleniu. Jak zacząć od zaraz?
Myślenie krytyczne to nie krytykowanie. To konkretna kompetencja, która pozwala weryfikować własny tok myślenia tak, aby m.in. nie wpadać w możliwe pułapki myślenia (albo chociaż, aby było ich mniej). A wszystko po to, by tworzyć skuteczniejsze rozwiązania oraz sprawniej współpracować. Przyjrzymy się więc PRAKTYCZNYM podpowiedziom naukowców, psychologów i menadżerów.
Do pomyślenia i zobaczenia!
Stereotypy, nadinterpretacje i inne pułapki komunikacyjne – czyli zespołowe rozmowy hybrydowe
Nieporozumienia to jedno z najpowszechniejszych doświadczeń międzyludzkich W świecie zdalnym i pracy hybrydowej błędy w komunikacji są jeszcze wyraźniejszym zagrożeniem, bo to właśnie komunikacja zdalna jest szczególnie narażona na nadinterpretacje, niedomówienia, nieuzasadnione pretensje.
Podczas Webinaru dowiesz się o 5 rodzajach nadinterpretacji najbardziej przeszkadzających w harmonijnej współpracy zespołów. Ciekawe, ile z nich znajdziesz w swojej organizacji?
PRELEGENCI
Jowita Oleksy – od niemal 20 lat pracuje jako trener, facylitator, dydaktyk zdalnego nauczania, a obecnie Agilę Coach – pracuje z zespołami biznesowymi, sprzedażowymi, a teraz IT. Nie naucza – pomaga odnajdywać własną drogę i konsekwentnie nią podążać. Pokazuje jak różnorodność w zespołach może być mocną stroną, a nie kłodą na drodze do szybszego osiągania celów.
Elżbieta Sawczuk – psycholog biznesu, certyfikowany trener, coach i mentor.
Z wykształcenia psycholog biznesu. Wieloletni praktyk sprzedaży. Od 10 lat szkoli handlowców, managerów i dyrektorów sprzedaży, ucząc ich skuteczności, strategicznego podejścia i naturalnego budowania relacji, a także mistrzowskiej komunikacji.
Agnieszka Pełka-Szajowska – praktyk i psycholog biznesu, doświadczony manager.
W obszarze psychologii wspiera biznes w zakresie wiedzy i umiejętności evidence-based w takich obszarach jak: ekonomia behawioralna i decyzje człowieka, zarządzanie, decision thinking i myślenie krytyczne, a także psychologia decyzji konsumenta czy kreatywność.